STUDY MONDAY

1kommentarer

Godmorgon! Sitter i fokus och pluggar. Ska vara klar med engelskatalet idag, och jag är långt ifrån klar, usch på mig. Har iaf en och en halv timme på mig typ. 
Nu de senaste dagarna har jag blivit riktigt taggad på att försöka utbilda mig till veterinär, men har insett att om jag pluggar som jag gör nu så kommer jag inte komma in på det.. Har nog B i de flesta ämnena men måste försöka få det även i ämnena jag har svårt med. Haha både tagga plugg och tagga träning för mig! Skulle vara så typiskt mig att nästa vecka bah nääää, det löser sig nog ändå... Ska försöka att inte vara sån den här gången haha. 
 
 
Kram

1 kommentarer

Becca

04 Mar 2013 11:59

BLIIIII VETERINÄR!! Blir ju bra med lite rabatt för mig :*

Svar: Hahahah men vill inte bli hästveterinär :*
Julia Stagmo

Kommentera

Publiceras ej