MONDAY

0kommentarer

Haha tog en stund innan jag kom på att det är måndag när jag skulle skriva rubriken... Det känns verkligen inte som måndag av nån anledning. 
 
Skolan var soft idag, hade bara matte och en halv engelskalektion. Lyssnade på två föreläsningar, Våga va och en om ANT. Båda var riktigt bra och intressanta! 
När jag kom hem red jag Mahjongen på åkern, äntligen börjar snön försvinna, kunde till och med galoppera liiiite, så mys! Han var både pigg och busig min söte. ♥ Sen gick jag och Mois en runda. 
 
Annars har det inte hänt mycket sen sist. Jag, Victor och mamma var i Ullared i lördags men det var helt sjukt mycket folk så köpte knappt ingenting, så tråkigt. Men sen på kvällen blev det mys hos Moa med henne, Hanna och My. Satt bänkade framför mello, bästaaaa som vann!!!! 
 
Är helt sjukt trött nu haha så ska sova. Godnatt! 
 
 
Kram 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej