VECKAN

0kommentarer

Dålig bloggning i veckan, I know. Men har faktikst haft fullt upp!
 
I onsdags tog Kevin studenten, tiden går himla fort. Känns som igår vi satt i bäcken och lekte, haha. Han var väldigt fin i alla fall. Innan utsläppet blåste jag, Amanda och Amanda upp ballonger med helium, gaaaanska roligt ja ;)
 
I torsdags var Mahjongs förra ägare (innan Sofia alltså) här och hälsade på tillsammans med hennes kompis! Det var sååå himla roligt att få träffa henne och höra lite hur han var innan och så. Sandra (som hon hette) och hennes kompis var också hur mysiga som helst så satt och pratade om massa annat också. Alltid kul att träffa sånna människor! Mahjongen fick världens gulligaste hink med massa morötter, äpplen och bananer också. Det var väldigt omtyckt kan jag säga, haha gulle! Kommer bilder från det sen eller nått för sitter vid fel dator. :) 
 
Sen i fredags var det balen! Först var vi hos någon, ingen aning om vem, och fotade honom och några av hans kompisar och sen åkte och kollade när alla gick i Gislaved. Både Kevin och hans baldejt och alla andra var sååååå sjukt fina! Längtar som tusan tills jag får gå den.
 
Sen igår var jag på student hos min kusin och tältade med Denise haha! Det var asmysigt med massa snack fast sen när man väl skulle sova så var det jättekallt så man vaknade hela tiden men jaja! Testade det inför imorgon då vi ska ut och provvandra inför kebnekaise. Är borta hela måndag-tisdag. Ska bli riktigt roligt faktiskt! Kanske mobilbloggar någon gång. 
 
Nu ska jag ut och fixa stallet för kvällen, packa till imorgon och skriva klart en uppsats innan det blir sängen. Wish me luck haha! Puss 
 
Lite blandat från balen 
 

Kommentera

Publiceras ej