SUNDAY

2kommentarer

Söndag igen... Veckorna bara flyger iväg känns det som! Idag har jag i alla fall ridit Mahjong, red en ny runda i skogen. Jättemysig skogsväg som kommer bli en perfekt galoppväg sen när det inte är fruset. Var hårt idag och is på vissa ställen så jag skrittade bara. Som vanligt var Tjongen överlycklig över att få vara ute i skogen!
Igår red jag båda två, och herregud säger jag bara! Det gjorde verkligen susen att klippa Rebecka, hon var heeelt galen! Pigg som tusan och när man fattade galopp/galopperade bockade hon som en galning, hahah! Hade tur som satt kvar, kändes som att jag skulle flyga av ett antal gånger!
Mahjong gick det helt okej med. Jobbade lite med att korta galoppen, vilket faktiskt gick jättebra! Skrittade fram i skogen innan jag red på banan :).

2 kommentarer

Sofie

06 Mar 2012 11:38

Oj, busig ponny :)



Va gärna med i min frågestund :D

Stina - SODRESSAGE.SE - Vinn ett BR schabrak

09 Mar 2012 22:54

Härliga bilder!



Var gärna med och tävla om ett BR schabrak, sponsrat av Butik Quse på min blogg!

Kommentera

Publiceras ej