FIN PONNY

1kommentarer

Förlåt för att jag är så usel på att uppdatera min blogg, men ibland orkar jag helt enkelt inte!
Hoppade Mahjongen häromdagen, och han tyckte att det var såå roligt, även om jag bara hoppade små pluttehinder! Hoppade även lite smått med Rebecka, även om hon inte är helt igång. Men eftersom hon är som hon är är det lika bra att hon får ha det som roligt som möjligt nu i början så hon inte surar ihop helt, så några hopp på typ 30 cm höga hinder var lagom. Hon tyckte det verkligen var dööööroligt och glömde helt bort att sura så det gick jättebra! :)
Har även börjat träna på Lb:programet med Mahjong. Gick superbra att rida igår, dock gick det inte så bra att rida igenom programet men det var mitt fel för jag blev lite stressad. Har verkligen börjat gå uppåt för oss nu igen, har hittat massa knappar dom senaste dagarna. Speciellt skänkelvikningarna! Innan har jag knappt kunnat flytta honom överhuvudtaget, varit helt katastrof ungefär, men nu är det hur lätt som helst! Åååh, vad underbart det är att rida när det går så. ♥
rätt så gammal men härlig bild!

1 kommentarer

Tova & Lina ♥

17 Mar 2012 13:04

Åh Mahjong är så fiiin!

Kommentera

Publiceras ej