VILODAG

1kommentarer

Det märks när man har fått en länk från Sofia! ;) Men det är jätteroligt, hoppas att ni stannar kvar och tack för dom fina kommentarerna! :)
Kom precis hem från skolan och ska ut till stallet nu. Blir ingen ridning idag eftersom jag inte hinner rida innan det blir mörkt och det går inte att tända lampan på ridbanan eftersom den saken man vrider åt sidan för att sätta på lampan har frusit fast, hur roligt är det!?
Imorgon blir det nog ett härligt pass i snön med båda ponnyerna! Åh, vad jag älskar att rida i snö! Mahjong tycker att det är det bästa som finns typ, haha. Förutom att galoppera så fort han kan i skogen då.. ;)
Men jag undrar om det är någon som vet hur man lägger till en bild ovanför presentationen? Eller som är bra på att göra bloggdesignar överhuvudtaget? Jag är riktigt dålig på allt det där och fattar ingenting men tycker att det är tråkigt att ha blogg.se's teman även om jag tycker det jag har nu är fint. Någon snäll själ där ute som skulle kunna hjälpa mig med det?

1 kommentarer

Noomie

04 Feb 2012 00:55

Vilken fin bild på er!(':

Kommentera

Publiceras ej