TAGGA GÖTEBOOOORG!!!

0kommentarer

Äntligen dags för helgen allt hästfolk längtar efter! Göteborg horse show ♥
Imorgon bär det av till Göteborg tillsammans med Cornelia, Rebecca, Penilla och mamma, precis som alltid! Imorgon ska vi shoppa på stan och sen ska jag och Cornelia på Linn Olssons event! Ska bli skitkul att åka dit, hoppas på en bra kväll! Sen blir det mys på radisson och sen horse showen på lördag. Jag har shoppat väldigt mycket hästsaker den senaste tiden känns det som så det är inte så mycket jag behöver, men lite saker i alla fall. Hade tänkt mig en brun väst som jag hittar någon snygg, en vanlig väst och inte säkerhetsväst alltså. Sen även ett svart schockemöhle schabrak och om jag hittar något snyggt vitt schabrak att ha som tävlingsschabrak. Sen hittar man oftast lite smått och gott lite överallt! :) Kameran följer självklart med!
Hörs på lördag kväll eller söndag, puss!

Kommentera

Publiceras ej