PLUSGRADER

1kommentarer

Yessss, var plusgrader ute nu! Gick att ha sadel och ländtäcke på Mahjong nu och han frös inte ett dugg, skönt! Det gick inte sådär jättebra att rida faktiskt. Jag var ovan att rida i sadel så det var lite svårare och han älskade att kunna röra sig fritt utan det stora vintertäcket och det blev inte en så bra kombination. Jag var stel och allmänt dålig på att rida kändes det som och han var hyperpigg, gick knappt att stanna honom haha! Efter jag ridit honom red jag Beckan på banan och hon gick super! Red bara i ca. 10 minuter men det räckte, hon var jättefin. Tog även lite bilder med Z :). Mamma tog lite bilder, men det går fortfarande inte ladda upp bilder, ååh va irriterad jag blir! Ska testa på min andra dator och se om det funkar. Puss!

1 kommentarer

Anonym

14 Feb 2012 10:22

Om du red i 10 min hoppas jag du bara skrittade inte schyst mot hästen annars.

Kommentera

Publiceras ej