MYS PÅ ÅKERN

0kommentarer

Direkt när jag kom hem idag så bytte jag om och gick ut till stallet. Red Mahjong barbacka med sitt vintertäcke så jag skulle hinna rida innan det blev mörkt så jag gick bara ut och tränsade. Red inte så länge men det gick jättebra faktiskt! Har bara ridit barbacka en gång innan och då kunde jag knappt trava haha. Men nu gick det bra att både trava och galoppera. Jobbade honom dock inte så mycket, han fick bara röra lite på sig, mys! Red bara i ca. 20-30 min men jag hann ju lite innan det blev mörkt :).
I måndags var jag och mamma på Charlies och Hööks. Köpte bara nödvändiga saker som jag behöver nu eftersom det snart är Göteborg horseshow! Ses vi där? ;) Hoppas det! Men jag köpte i alla fall bara en hovkrats, ett grimskaft att ha i transporten, broddar och dressyrskydd till Mahjong.
Min fina flicka!

Kommentera

Publiceras ej