VECKAN

0kommentarer

Torsdag: Red ett ordentligt dressyrpass på Mahjong vilket var väl behövligt, han har bara fått busa och ha kul det senaste! Det gick lite sådär i början, men sen gick det rätt så bra när jag jobbat lite utan stigbyglar.
Fredag: Hoppade Beckis som faktiskt skötte sig utmärkt! Hon rusade nästan inte alls! Hoppade en liten bana på 60 cm :).
Lördag: Red ut i skogen med Mahjong och sen en liten stund på banan. Hoppade även samma bana som jag gjorde med Rebecka fast 50 cm inför idag, gick bra som alltid! Sen longerade vi Pigall och Rebecka. Pigall longerade jag själv det mesta, på tiden att jag lär mig det känner jag. Gick bra, fast man blir ju inte lite yr...
Söndag: TÄVLING! Haha, nä, men nästan... Var på Pay and jump med Tjong, var beredd på att han skulle vara lite "slingrig" och byta galopp o sådär som han kan göra ibland när man hoppar men han var bara jättejättefin!! Eller på banan i alla fall, framridningen gick inte så bra eftersom det var väldigt blött och äckligt och det gillar han inte så han var inte den piggaste, men det försvann på banan där det var perfekt underlag. Så stolt över pojken!

Imorgon ska det tydligen blir äckelväder och åska så får se hur det blir med ridningen...





Jag & Mahjong och Rebecca & Zinderella!

Kommentera

Publiceras ej