TÄVLINGEN I TENHULT

1kommentarer

Tävlingen gick lite sådär, fick inte så bra poäng eftersom han inte var helt i form. Koncentrerade mig för mycket på att sitta stilla med ben och händer som jag fick dåligt på förra gången, och ja, då blev det pannkaka med det andra istället. Jaja, det är bara att ta nya tag och öva på! Men framridningen gick bra tycker jag och träffade en jättesnäll och riktigt duktig tjej som hjälpte mig lite som kände till Mahjong sen innan, kul! Men vi slutade i alla fall på en delad tiondeplats utav 15 st och fick 56,21 %. Men som sagt, det är bara att kämpa på som även domaren skrev i protokollet. Mahjong var i alla fall jätteduktig och tyckte det var roligt att få komma ut på lite tävling. Var en så himla fin anläggning också och alla var väldigt trevliga så dit åker jag gärna igen om det är någon mer tävling där! :)
Idag har jag hoppat heeeltokiga Rebecka igen! Herregud säger jag bara, vad har flugit i den ponnyn haha? Men det gick i alla fall bra även om det gick liiite fort och lite upp och lite ner och lite hit och lite dit... Knasponny!

1 kommentarer

Sandra Johansson

27 Apr 2012 16:30

Jag hoppas vi ses på fler tävlingar!:D Ska du till Vetlanda den 12?:)

Kommentera

Publiceras ej