BÄST!!!

0kommentarer

Ååååh, igår var mina hästar helt jäkla underbara!!!!! Båda två gick super! Rebecka surade ingenting, lyssnade jättebra och tyckte att det var jätteroligt. Mahjong gjorde minsta lilla man bad om, var pigg och glad och ja, helt perfekt! Älskar sånna dagar, när allt funkar och man aldrig vill sluta rida. Det är dom dagarna man tränar för! Skitsamma att det typ var storm och haglade/snöade/regnade, för det fanns ingenting som kunde förstöra min lycka! Jag är så glad att jag har just dom här ponnysarna, världens bästa vänner! ♥
Ryktade även dom andra små pluttarna, Pigall börjar äntligen se ut som en häst igen när nästan all vinterpäls är borta... haha!
Idag är det första dagen på lovet och det enda jag har gjort än så länge är att äta godis, kolla på twilight och kolla på vampire diaries. Slapp dag? Snart kommer i alla fall mamma hem och då ska jag gå ut och rida mina fina!
PUSS

Kommentera

Publiceras ej