STOR HISS

0kommentarer

Första hissen nu då, och det första som kommer upp i mitt huvud är..... MAGIC BRUSH!

Jag hade sett borstarna och visste var det var och så, men det var först när jag var och provred Mahjong och såg när Sofia använde magic brush jag fattade att dom var riktigt bra! Vissa smutsfläckar försvann ju helt nästan :o!
Så det blev att beställa direkt, så nu har jag haft dom i några veckor och tycker fortfarande om dom lika mycket! Pälsen blir väldigt blank och fin och det funkar skitbra på hästar som rullar sig mycket i spån och har lite längre päls för man får upp spånet så är det bara att borsta bort. Det enda som kan vara lite dåligt med dom är att dom inte är lika bekväma att hålla i som en vanlig rotborste, men jag har nog lite små händer kanske, haha! :)

Så, en stor hiss till Magic brush, värd att testa!





Bilder från Hööks.se





Är det någon mer som har dom här borstarna? Vad tycker ni, hiss/diss?



Kram Julia

Kommentera

Publiceras ej