RESULTAT

2kommentarer

Var ju som sagt i Bratteborg på min första dressyrtävling! Det gick ganska bra, inte jättebra och inte jättedåligt.
Jag har svårt att sitta ner och därför bromsar jag "automatiskt" för att kunna sitta ner och då blir det undertempo, det var det som hände idag. Men Mahjong skötte sig super!
Slutade på 59.29 % och en 6:e plats av 15 starter!  :)


Min dator har lite problem för tillfället och jag vill inte ladda in bilderna på den här datan (pappas/familjens dator), så dom kommer inte riktigt än, fast jag hade nästan inga från tävlingen eftersom mamma kollade mer än fotade, men har massor med söta bilder efter att vi tog ut knopparna, haha! Men däremot var en kompis där och fotade lite så det kommer nog upp någon bild! :)


Kram Julia

2 kommentarer

Yvonne

10 Sep 2011 20:54

Vad roligt att det gick bra. Bara att ta nya tag . Varje tävling så stärker du träningen med . Bra kämpat Julia . Roligt att du är med iallafall. Kram .

Cornelia Eliasson

10 Sep 2011 21:18

GRATTIS ÖVER GRYMMA DU

// CURRE

Kommentera

Publiceras ej