Kapten röd

1kommentarer

Tänkte höra om det är någon mer än jag som tycker Kapten röd är sjukt bra!?
Kan lyssna på vissa av hans låtar om och om igen, det är inte bara låtar, dom betyder något, asbra! :D

Idag har farmor, farfar, mormor och morfar varit här så har vi haft lite minikalas kan man säga för min bror som fyller 17 år på tisdag! Så vi fikade o lite sånt vilket tog typ hela eftermiddagen. :) Sen på kvällen så red mamma Rebecka, hon var riiiiiiktigt tjurig idag,  men i slutet gick det rätt bra och hon såg fin ut! :) Mahjong fick vila.

 

Imorgon har vi skolfoto i skolan.... Ogilla! Hahha, jag gillar verkligen inte sånt eftersom jag aldrig blir bra på sånna kort xd Så himla typiskt också, jag ska ta bort min räls om ca. 2 veckor, varför kunde inte skolfotot vara liiiite senare!?!? :(

 

Min dator funkar som vanligt igen så slänger upp några bilder från igår! :)

 








Lurvis! Haha, han har redan massa päls, som en liten nallebjörn eller nått ;)





Kram Julia

1 kommentarer

dd ftw

11 Sep 2011 22:15

Ladda din ipod tills imon, för vi sitter i bussen på väg hem ?! Hihi <3

Kommentera

Publiceras ej