Hoppträning :)

5kommentarer

Igår va de då hoppträning för Ann! Framridningen gick inte så bra men hoppningen gick super! :D Så är helnöjd med min prinsessa! ♥

Idag red jag både Mahjong och Rebecka på banan, korta pass där jag inte jobbade dom så mycket utan mest red dom framåt och hade roligt! Kan behövas det också ibland :) Både skötte sig  super iaf, och var pigga och glada!

Imorgon spelar Hv71 första matchen i elitserien på hemmaplan, alltså Kinnarps arena. Hockeynörd som jag är ska jag självklart dit, hihi! Älskar att gå på hockey, speciellt i min kära hv-tröja, hihi :)
 VAD HEJAR NI PÅ? :D



Bild från igår :)





Kram Julia

 

5 kommentarer

Louise

14 Sep 2011 21:48

färjestad ofc :) ♥

Becca

15 Sep 2011 18:14

Färjestad så klart :D

P I N K P O N Y P O W E R - denise

15 Sep 2011 18:54

aaaaaaaaaiiiiiiiiiikkkkkkkkkkk

Annie

15 Sep 2011 22:45

VÄXJÖ LAKERS!!! ^^ VI ÄGER!!! :D

Klara

16 Sep 2011 15:38

MODO!!! :D

Kommentera

Publiceras ej