HELGEN

1kommentarer

Varit dålig uppdatering i helgen, förlåt för det! Men min dator är helknasig, stannar och håller på helatiden så det tar huuur lång tid som helst att blogga -.- Men nu är den lite bättre igen iaf!

I fredags hoppade jag Mahjong, det gick super och både han och jag tyckte att det var jätteroligt! :D Rebecka red jag inte så ordentligt på, mest tog ut och rörde lite på henne och red henne mycket framåt, gick också jättebra!

Igår blev alla hästar motionerade. Började med att rida 5 km i skogen på Beckan med mycket galopparbete, myyyys! Och som tur var mötte vi inga älgar, haha!
Sen var jag och mamma ute och gick ca 3 km med Mahjong och Timjan, så dom fick röra på sig men inte behöva bli ridna, det behövs det också! :)
Sen red jag Pigall en liten runda i skogen och sen hoppade jag några småskutt på banan, men eftersom han inte är så mkt igång så hoppade jag bara 5 språng eller nått. Jag trodde att han skulle fjanta sig lite (han har varit hopprädd), men han skötte sig perfekt och tyckte bara att det var skitroligt! Liten krutponny dedär, hahah! :)

Idag red jag Mahjong på förmiddagen, ett dressyrpass på banan. Gick inte suuuuperbra, men är nöjd! :) Sen var vi och åt middag hos mormor och morfar, åt så jag nästan sprack, hahahaha!


Fredag








Lördag




Vanja i taket....


Vanja i trädet...


...och Vanja på staketet!



Söndag












Blev tyvärr inga bilder på Beckan, men det kommer imorgon för då blir det hoppning! :D




Kram Julia



1 kommentarer

deniseftw

19 Sep 2011 07:49

HaHAHAHAH den där katten är j unästan lika konstig som bumblen...och då är det illa.. ;) hihih

Kommentera

Publiceras ej