GODMORGON

0kommentarer

Sitter just nu och kollar på Vakna med the voice, orkade inte fixa mig så mycket så har massa tid innan vi behöver åka, haha :) Fredagar är typ värst i skolan, asmånga och bara jobbiga lektioner...

Idag vet jag inte riktigt vad det blir för ridning, kanske hoppning på Mahjong. Har inte jättemycket tid för ska på tonår ikväll med, men jag kanske hinner rida Rebecka också! :)

Det var grymt roligt på hockeyn igår, även om dom inte vann! Invigningen var också jättebra, och hvklacken höll upp en "skylt" där det stod; Alltid saknad, aldrig glömd!
Och sen under den tysta minuten så höll alla upp en vit eller svart plastbit så det bildade Stefan Liv runt hela hallen med dom vita och sen resten svarta, men jag höll inte upp för jag la ner min på golvet och sen var det så mörkt att jag inte hittade den, haha...
Det gick lite trögt för dom i spelet, tappade pucken flera gånger och sånt, men det var ju nästan ett helt nytt lag så dom var ju inte så sammansvetsade än, så det kommer säkert! :) Och sen är det ju bara en vecka sedan olyckan i ryssland också...

Nu måste jag göra färdigt det sista och sen åka!


Kram Julia

Kommentera

Publiceras ej