GOD MORGON

1kommentarer

Sovit gott? :D Det har jag, men vaknade lite för sent, men det gjorde inget. Men när jag väl hade vaknat försökte jag lista ut vilken dag det var och jag var helt seg i huvudet så det tog en stund, hahah! Den här veckan har gått riktigt segt än så länge...
Idag är det skola, som vanligt -.- Sen är det orkester... och sen hem och RIDA! :D Eftersom jag kommer hem så sent så ska jag bara rida en häst, Mahjong. Lite dressyr blir det! :)

Igår var det hoppträning för Ann på Rebecka, det gick jättebra förutom att vi måste öva på att inte gena i hörnen, haha! Hade lydnadsövningar, studs, fem och en halva typ och galoppbommar på rakt och böjt spår. Galoppbommarna i hörnen var utan tvekan svårast, så det måste jag träna mycket på hemma nu. Annars var hon pigg och glad och tyckte det var roligt! :D
Bild från ridskolecupen! :)
Kram Julia

1 kommentarer

P I N K P O N Y P O W E R - denise

28 Sep 2011 17:25

mästerfotografen här dåva :)

Kommentera

Publiceras ej