FULLT UPP!

1kommentarer

Förlåt för den usla uppdateringen men jag har haft fullt upp kan man säga!

I onsdags var jag på orkestern och sen åkte vi till hovslagaren med Rebecka när jag kom hem eftersom hon tappat en sko, sen när jag kom hem så fixade i stallet och lite sånt och sen var det inte mycket tid över. Men nu går det rida Rebecka igen iaf, super! :)

Sen igår var jag på dressyrträning med Mahjong för en tränare som jag aldrig tränat för, gick rätt så bra! Inte super, men helt okej ungefär ;). Han skötte sig toppen, jag som har lite problem bara med vissa saker.

Idag tvättade mamma Mahjong så han är ren och snygg till imorgon för då ska vi ut på våran första tävling! Ska bli skitkul! Men jag satsar inte så mycket, ska bara bli roligt att se hur han är på tävling och så :D
Sen red jag Rebecka, ett hoppass. Först gick det jättedåligt och hon var jättetjurig men sen i slutet gick det skitbra! :D Sen red jag Mahjong, men bara ca. 10 min för att känna på honom lite inför imorgon. Gick jättebra :)!

Är det någon av er läsare som ska till Bratteborg imorgon!? :)



Bild från idag på mig och Beckan <3





Kram Julia

1 kommentarer

Erica

12 Sep 2011 02:39

hittade din blogg efter att du fick hem Mahjong & kollade runt lite! Såg då att du tränar på Gark! O där har jag min häst! Vore jättekul ifall du ville prata :D [email protected] :D Kram på dig & dina vackra hästar!

Kommentera

Publiceras ej