MADE MY DAY

2kommentarer

På grund utav stormen i söndags så red jag inte alls. Hästarna fick stå inne och vila halva dagen, dem gillade inte heller regnet och blåsten. Blev bara ryktning istället :)

Igår red jag ett kort pass på banan för att mjuka upp tjong lite, det gick jättebra! Men jag kunde inte galoppera något eftersom ridbanan var dyngsur, men jag är nöjd ändå :)

Idag blev det barbacka på busen, det var jättemysigt! Lyste helt klart upp en regnig och mörk novemberkväll! ♥


Imorgon hinner jag inte rida för jag har orkester och sen ska jag åka och kolla på ett gymnasium :)
Vad ska ni gå på gymnasiet? :)

 

Kram Julia

2 kommentarer

WOHO!!

29 Nov 2011 21:41

ÖSTBO!! <3

Zara

04 Dec 2011 15:14

Hejsan! Läste din kommentar nu på min blogg, ååh va roligt att du hittade den! Du får jättegärna mejla mig på den mejlen jag skrev in så kan vi ju prata lite mer busponnysarna! Jag hade kontakt med Oh, My Bed of Roses förra ägare, men hon såldes sen och henne har jag oxå haft lite kontakt med. Dock var det längesedan jag fick något svar nu...

Kommentera

Publiceras ej