IDAG&IGÅR

1kommentarer

Igår var jag på skolresa hela dagen. Först åkte vi till ett kärnkraftverk i Varberg på ett studiebesök. Det var helt okej faktiskt, för vi fick fika! ;)
Sen åkte vi vidare till Göteboooorg! Vi hade från kl 14-18 och göra vad vi ville så det blev självklart shopping med kompisarna! Vi shoppade en stund och sen åt vi. Sen shoppade vi några timmar till! ;)
Efter det gick vi från Femman huset till stadsteatern, vi fick fråga ett antal personer men till slut hittade vi dit. Teatern hette Påklädaren och genomsnitts åldern förutom vi var nog runt 65 år. Den var inte alls bra och jag somnade till och med lite, och jag var inte ensam om det. Den höll på i tre timmar, med en halvtimmes paus, hur segt som helst.
Men sen åkte vi i alla fall hem, trötta och glada!
Sen sov jag hos en kompis så jag kom hem vid typ halv tolv i morse, efter att vi varit hos mormor och fikat också.

När jag kom hem gick jag ut och red Mahjong. Till en början gick det inte så jättebra, men efter en stund så gick det skitbra! Dock har jag väldigt väldigt svårt att sitta rätt i galoppen (kommer synas på bilderna...), så det måste jag jobba massa på nu. Men är riktigt nöjd ändå, Mahjong var jätteduktig :)!

Sen ska vi nog gå en liten runda med Beckibus och Pigall. :)



Från idag:





















Kram Julia

1 kommentarer

Sara

27 Nov 2011 20:26

jättefina foton på mahjong! vilken kamera fotar du med? :)

Kommentera

Publiceras ej