SORRY

2kommentarer

Förlåt för att jag är så tråkig! Men det har varit sjukt mycket i skolan och vädret är uruselt, det gör en inte direkt pepp på att blogga...

Har knappt gått att rida alls, men igår var det hyfsat i alla fall. Jag red lilla Mahjong och det gick super!! Några dagar vila verkar bara har gjort honom gott, plutten! :)
Skulle ha åkt på återbesök med Rebecka i måndags men mamma var sjuk och vädret var skit och pappa kunde inte följa med så det gick inte. Men vi fick tid nästa onsdag och då har jag slutat skolan så det blir bra :).

Ska gå ut om en stund och borsta dom lite om dom inte är för blöta och sen natta dom :) Blir ingen ridning idag eftersom varken mamma eller pappa är hemma och jag får inte rida ensam... lite segt.





Kram Julia

2 kommentarer

Rebecka

21 Dec 2011 13:56

Fin bild :) Bakgrunden blev verkligen jätte cool! :)



Förresten, var gärna med i vår tävling här: http://dailyhorses.blogg.se/2011/december/-.html där du kan vinna en bloggdesign till just din blogg! :)

SHUNi- hästblogg

21 Dec 2011 15:04

Kolla gärna in min hästblogg och lämna en kommentar, det värmer isåfall! :D

Kommentera

Publiceras ej