Hoppträning

1kommentarer

Var på hoppträning för Ann idag på GARK, och det gick hur bra som helst! Hur det än går hemma är hon ALLTID perfekt på Ann-träningarna!! Hon var pigg och glad och tyckte det var roligt att få hoppträna ordentligt igen! :) Längtar redan till nästa, haha... ;)

Igår red jag ut på båda två i skogen och det gick jättebra! Rebecka övade jag på att hålla ett lite lugnare tempo medans Mahjong fick sträcka ut lite mer, gick super på båda! :)

Kommer bilder imorgon när jag kommer hem, mamma fotade lite. Nu ska jag gå och lägga mig tror jag, för jag är otroligt trött!

Sov sött, kram Julia

1 kommentarer

Yvonne

01 Sep 2011 22:05

Roligt att du fick en bra hoppträning. Ann e super duper ! Ser funt ut när ni hoppar nu. Ni har hittat varandra ser jag ! Kram.

Kommentera

Publiceras ej