THURSDAY

0kommentarer

Hej på er! Försökte blogga igår men mobilappen ville inte funka och satt inte något vid datan så det blev som det blev. Hade riksprovet i kemi idag, tror faktiskt att det gick ganska bra! Sen i eftermiddags har jag varit med Stinis, vi myste lite i stallet, solade och tog kort haha. Var askul iaf! Sen var jag på vårsoaré och spelade, gick ju sådär bra.. 
 
Imorgon har jag bara svenska på morgonen och det känns onödigt att åka till skolan och sitta där till två typ när man bara har en lektion så ska maila Lina nu och fråga om jag får stanna hemma, det borde jag få. Har i alla fall planerat att åka till Jököping för att fixa lite saker till kebnekaiseresan! 
 
Ååååh och vet ni? Lilla Zero har börjat bli lite mer nyfiken och gömmer sig inte bakom mamma hela tiden så har fått pussa massa på hans lilla söta mule idag hihi! Världens finaste är han ♥
 

Kram 
 

 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej