SATURDAY

0kommentarer

 
Hej på er! Dagarna flyter på och jag har inte haft en tanke på att blogga, woups. 
 
Idag har jag i alla fall varit i Jönköping på stjärnstyling heter det, dom sminkar en och fixar håret och sen tar bilder! Det var jätteroligt även om jag blev lite sådärnöjd med håret och bilderna såg lite konstiga ut. Köpte i alla fall två stycken! :) Absolut något jag kan rekommendera, kul att se hur man ser ut väldigt bra sminkad och ta bilder med en riktigt fotograf. Tyvärr är bilderna svindyra..
Ikväll ska jag på en fest på Isaberg för oss som har jobbat där i vinter. Skulle vara mat och underhållning o så, hoppas på att det blir roligt också!
 
Hästarna har kommit igång lite nu när det går att rida. Beckis är precis som jag trodde hon skulle vara - helgalen! Hahah, men tycker om henne ändå. Mahjong är fin som vanligt. 
 
Kraaaaaaaaam
 

Kommentera

Publiceras ej