HEJ

1kommentarer

Den senaste tiden har det varit helt sjukt mycket i både skolan och på fritiden så inte orkat blogga vilket ni nog har märkt. Med hästarna har det gått riktigt bra det sista faktiskt! Beckis är friskförklarad och jag håller på att sätta igång henne nu, dock är hon lite galen, men det är kul ;) Mahjong har gått mest i skogen, lite omväxling från banan! 
 
Skolan är asrolig just nu! Eller alltså, inte allt plugg då.. Men klassen och alla vännerna är bäst. Idag har vi haft orientering, jag är sjukt dålig på orientering men gick med ett härligt gäng så det blev roligt ändå. Sen gick vi och käkade pizza också, tjockisaaaaar! 
 
 
 
 
PUSS

1 kommentarer

Filippa

04 Oct 2012 01:10

Hej!! Jag har länge försökt hitta min gamla ponny pigall (3) vi äger fortfarande hans syster Ida som också är efter fagerås eros, när jag såg bilden på din blogg är jag 99,9 % säker på att det är han, spec det med att manen går ner mer bakom öronen och hans stjärna i pannan, det var min första ponny och jag hade han från att jag var 10-13 skulle jag tro. Pigall som jag hade var född 89 jag hade han upp stallad först på össjö gård i Skåne, sedan flyttade jag hem honom till våran gård. Jag hade lite kontakt med tjejen som köpte honom men sedan tappade vi kontakten. Det sista jag hörde var att han stod på en ridskola? Jag heter Filippa krämer och hade blivit super glad om du ville svara. Jag har massor med mer info och gamla bilder på han. När jag hade han var han väldigt het och vi brukade tyvärr vägra ut oss på tävlingarna, men han var en så speciell häst med en väldigt speciell personlighet. Tack!!!!

Kommentera

Publiceras ej