DRESSYRPASS

1kommentarer

Igår blev det ett långt dressyrpass på Mahjong igår. Först var han lite okoncentrerad eftersom ridbanan var så blöt och geggig så han gillade inte att gå i det. Men vi kämpade på och i slutet av passet gick det skitbra! Gjorde lite skänkelvikningar i både trav och skritt och det gick också jättebra, känner mig riktigt taggad inför tävling som är om två veckor! I förrgår gick det också jättebra med honom, banan var så hård så jag hade ett skrittpass och han hade jättefin och stadig form i slutet då med, underbara ponny.
Rebecka igår gick det både bra och dåligt med tycker jag. Hon var inte jättetjurig men stannade några gånger och när hon väl var pigg så blev hon vääääldigt stark. Men annars gick det rätt så bra, det är ju kul att hon är pigg även om hon är stark min finis :).
Nu ska jag ut och mocka och rida, vet inte hur mycket jag hinner men ska i alla fall rida Mahjong, tror det blir en skogsrunda. Sen blir det hockey i eftermiddag med Rebecca! :D
puss!

1 kommentarer

Cornelia

13 Mar 2012 21:04

Fina bilder som vanligt !!

Kram Curre

Kommentera

Publiceras ej