STORM

0kommentarer

Det blåser eller regnar eller snöar, hela tiden. Kan det inte vara lite bra väder nån gång?

 

Idag fick hästarna stå inne hela förmiddagen eftersom det blåste, men som tur var var det västa över, det var inatt. Pappa undrade om jag hade sovit något för han hade knappt kunnat sova på grund av stormen. Men som vanligt sov jag som en klubba och märkte ingenting, inget kan väcka mig när jag sover haha.

Red varken igår eller idag eftersom igår var det snöstorm och idag var det typ storm och då gillar varken jag eller hästarna att gå ut så då blir det bara lite mys i stallet istället! :)

Imorgon fyller mamma år så får se om det blir någon ridning. På lördag åker vi förhoppningsvis till hovslagaren med Mahjong och jag rider troligtvis där innan eller efter vi har skott honom eftersom det finns ridhus där.




Tjong i hagen igår :)



Kram Julia

Kommentera

Publiceras ej