SKITVÄÄÄÄDER

1kommentarer

Vet att jag är sjukt dålig på att uppdatera min blogg men skyller på att jag typ aldrig orkar sitta vid datan längre och att jag inte har något intressant att skriva, så kom gärna med förslag! :D

Vädret är sämst just nu, har blivit nästan 2 veckors vila nu för Mahjong som är igång, bara skrittt/lett honom lite ibland. Samma sak med Pigall och Rebecka. Ridbanan är stenhård, vägen är hal och åkern är bucklig och hård, hur kul är det? Hellre snö än det här!

Jag vill ha vårvårvår, jag vill kunna rida ut och träna ordentligt och jag vill kunna tvätta alla hästar ordentligt så dom blir rena och fina och jag vill kunna gå ut utan att fingrarna, tårna och näsan förfryser och jag vill ha gröööööna hagar som inte är leriga eller frusna.... :(

 



Bild från första dagen Mahjong kom hit, 21 Augusti <3

1 kommentarer

Yvonne

21 Jan 2012 21:26

Nu e det snö snö snö snö snö så ut och brodda och riiiid !

Snart kommer våren . Och hästarna är normala igen .

Kommentera

Publiceras ej