POPCORN

3kommentarer

Såg på facebook igår att en hade beskrivit hästarna som popcorn nu på vintern. Mahjong var precis som ett popcorn idag, haha! Red på åkern i snön och han var sjukt laddad haha. När jag började trava första gången sprang han i väg och skakade hur mycket som helst på huvudet, knasboll haha. Men han tyckte det var jätteskönt att få röra på sig så han fick lite ryck varje gång jag började trava sen hahah. Han var lite spänd och så, så jag fick honom inte riktigt lösgjord i sidorna, men det kan man förstå eftersom han tyckte det var så roligt! Men han gick i alla fall fint i slutet och han var superduktig, log som en tok gjorde jag haha!
Tog dock ingen galopp fast han gärna hade velat det eftersom det blev jobbigt för honom i snön då han inte gått ordentligt nu och om jag hade tagit galopp hade jag nog inte fått stopp på honom... ;)

Sen tog vi lite bilder på alla när vi släppte ut dom för att ge dom sin eftermiddagsmat, men dom kommer ikväll! :)

You light up my world like nobody else ♥

3 kommentarer

Paulina - hon med skäcken

03 Feb 2012 13:32

Han är så fin! :)

Jonna / tanneryttarna

03 Feb 2012 16:14

Jättehärliga bilder på dig och Mahjong! :)

Julia

05 Feb 2012 12:37

Väldigt härliga bilder på er!

Kommentera

Publiceras ej