HIHI

0kommentarer

Hästarna har fått ungefär en halv veckas vila nu så det har inte varit någon idé att blogga. Men i lördags åkte jag till ridhuset med Mahjong och red ett dressyrpass där. Det gick bra tycker jag! :) Han går superfint i den långa, låga, runda formen nu men jag har svårt att "plocka upp" honom och få en lite högre form. Så den långa låga gick jättebra men sen fick jag honom inte riktigt lösgjord i sidorna. Men det är bara mitt fel, har inte kommit på knepet med det än för jag vet att han kan det om man gör rätt, fina ponny! Övade även på att sitta i traven som vi också har lite svårt med, men det går bättre och bättre, men det hör ju ihop med formen också. Men jag är iaf jättenöjd med busen, han skötte sig super!

Nu ska jag hoppa in i duschen en snabbis och sen blir det sängen för mig. Godnatt! :)



Kommentera

Publiceras ej