FINT VÄDER

3kommentarer

Idag var det jättefint väder så då åkte självklart kameran med ut! Gick en runda i skogen med Mahjong och mamma fotade lite. Har även bilder från igår då vi pysslade med hästarna i stallet, ryktade alla ordentligt och myste med dom. Mahjong och Z (storhästen) fick så inne hela dagen eftersom Z vägrade att gå ut för det gjorde ont i hennes små hovar (eller gigantiska..). Hon har inga skor så när leran fryser och blir det stenhårt och buckligt och gå på så dom fick stå inne istället! Hon måste ha massor med energi nu när hon stått inne hela dagen, men det går ju inte longera eller nått heller för det är ju samma sak där :( JAG VILL HA VÅR!!
Men som tur är kommer hovslagaren imorgon så då ska hon få på skor så hon slipper ha ont. Hovslagaren skulle egentligen kommit i torsdags men hon kunde inte sen så det blev ändrat så det var därför det blev som det blev idag.

Imorgon tror jag att det äntligen går att rida, antingen på åkern eller banan eller i skogen eller nått. Hade tänkt att rida Mahjong och skritta Rebecka :). 

Joggade även en runda idag eftersom jag ska bli mer hälsosam, inte äta så mycket godis och träna mer. Sagt och gjort... Men hur bra gick det? Haha, måste verkligen träna upp min kondis lite ;) Men ska träna upp den nu så tänkte att jag ska ta samma runda imorgon. Det är väldigt skönt att springa när det är fint väder! Brukar ni träna något eller är ni latmaskar som jag? ;)








jag dööööör, så söt!!!






haha, plutten!

















Tänkte också passa på att berätta att jag aldrig redigerar mina bilder! Om jag gör något så är det i så fall beskär som bilden ovan. Men annars gör jag aldrig nånting med bilderna. Dels för att jag inte orkar och dels för att jag är riktigt dålig på det, haha. :)


3 kommentarer

Yvonne

14 Jan 2012 18:37

snyggt pannband . Vart har du köpt detta?

elin

18 Jan 2012 20:56

Fina bilder! :D

Och dessutom sjukt snyggt täcke på mahjong :D

Amanda

03 Feb 2012 22:07

Riktigt snyggt täcke! Var har du köpt de? (:

Kommentera

Publiceras ej