TRÄNING FÖR INGRID MARKLUND

0kommentarer

Idag har jag hunnit med hur mycket som helst känns det som! Mockat, sprungit, duschat, solat, badat Mahjong, tränat för Ingrid och fixat stallet för natten, haha! :) 
 
Träningen gick i alla fall huuuuuuuuuur bra som helst! Har nog aldrig gått så bra, helt sjukt! Han var pigg, glad arbetsvillig, lyssnade bra och ja, helt perfekt helt enkelt. Ingrid tyckte att det var stor skillnad sen sist, var länge sen jag tränade för henne nu. Och nu den senaste tiden har jag faktiskt verkligen tagit tag i träningen och inte gett upp så lätt som jag gör ibland annars när det blir för svårt. 
Nu var det ju också till hjälp att Sofia har varit här och verkligen ridit igenom honom och gett mig tips på hur jag ska göra :). 
 
Efteranmälde mig även till en tävling som är nu i helgen i Tranemo. Ska rida lb:1 som jag brukar. Känns super inför den nu efter den här träningen! :D 
 
 
Lite bilder mamma klickade under träningen: 
 

 
PUSS

Kommentera

Publiceras ej