FOTODAG

0kommentarer

Helgen spenderades hos min fina vän Lisa, därav ingen bloggning. Blev massa filmtittande, promenad och shopping i Värnamo! Hade inte tänkt handla så mycket men det lyckades jag inte så bra med, fick med några kassar hem, ups.. :D 
 
Hade även två jättebra dagar med Sofia och hennes mamma. Jag red först så Sofia kunde se hur jag gör och vad hon tycker om det och vilka tips hon har. Hon verkade tycka att jag red honom bra så det var ju skönt att höra! Även att han fortfarande var väldigt fin i kroppen och mjuk i sidorna. 
När Sofia red sen stod vi nästan och gapade haha.. Hon rider ju så otroligt snyggt, Mahjong gick skitbra! 
Sen blev det en rätt så sen kväll med prat och OS-tittande, mys! 
I fredags startade jag och Sofia dagen med att gå en runda i skogen på ca. 5 kilometer så jag kunde visa vart hon skulle rida. När vi kom tillbaka blev det frukost och sen stallet direkt! Hon red i skogen och sen hoppade honom lite på banan, hon gör det lika snyggt som dressyren!! 
Eftermiddagen bestod av lunch på hestraviken och fyrhjulingkörande innan dem åkte hem. Det var såå kul att ha dom här! Massor med bilder fotades, dock tog inte jag några så får vänta tills Sofia skickat några :). 
 
Idag har vi haft lite fotodag kan man säga haha. Sofia lärde mig hur man gör flyinge-knoppar så nu var jag tvungen att öva så jag kan det till nästa tävling. Zilloni fick bli provdocka, och det blev rätt så bra faktiskt, för att vara första gången då haha :). Sen fixade jag mig lite också gick vi ut och tog lite kort! Dock hade knopparna åkt ur lite på dem bilderna de syns mest, typiskt.. 
 
Vackra, vackra häst! ♥ 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
PUSS

Kommentera

Publiceras ej