TAGGA TÄVLING!!!!!

3kommentarer

Godmorgooooon!
La upp ett inlägg igår på Ipoden men det verkar som att det inte funkade.. konstigt! :s
I alla fall, idag är det tävling!!!! :D Så himla roligt! Red igenom Tjongen och putsade lite saker och knoppade honom och lite sånt igår kväll. Han kändes jättefin att rida igår, så det känns bra inför idag! :) Jag ska rida Lc:1 2008.
I torsdags hann jag varken blogga eller rida för jag var på hockey i Jönköping! Det var hv71-Timrå och Hv71 vann såklart, hihi! :)
Nu ska jag byta om och sen ska jag ut till stallet och fixa det sista, packa in alla saker m.m innan vi åker! :D
Kram Julia

3 kommentarer

mollie

08 Oct 2011 12:07

lycka till sötis! :D <3

Annie

08 Oct 2011 18:41

VÄXJÖ LAKERS ÄGER :D ^^

Daniela

09 Oct 2011 15:10

Du ska vara glad som har fått ta vara på Mahjong, han är så fin!! :'D

Kommentera

Publiceras ej