SUNDAY

1kommentarer

Wooopsiii... dålig uppdatering igen :$

Iaf... I fredags red jag ingen eftersom det hängde en älg mitt på gårdsplanen, en låg i en släpkärra och två st hängde i garaget...  Jag ville inte att hästarna skulle behöva gå förbi det ifall dom tycker det är otäckt så jag och Lisa gick bara en runda med Timjan i skogen. Hon bryr sig inte alls om älgarna.

Igår red jag både Mahjong och Rebecka. Tjong red jag dressyr på, övade mest på min sits och hand. Det gick lite sådär i början, men sen blev det bättre och bättre!
Beckibus red jag bara en stund på banan och försökte få henne lite mjuk, det var rätt svårt eftersom hon var gaaaaalet pigg, haha! Men det är bara roligt. ;)






Försökte oss på en galoppöppna, haha ;)








Kram Julia




1 kommentarer

Filippa

16 Oct 2011 12:26

Gud vad gullig Rebecka är! Vad är det för märke på din hjälm?

Kommentera

Publiceras ej