SORRY

1kommentarer

Förlåt för lite dålig uppdatering, men det är sjukt mycket i skolan så på kvällarna blir det stallet och läxor!

Idag var jag så lyckad att jag glömde nyckeln i skåpet, så fick sitta på trappan när det var iskallt i typ 40 minuter innan jag fick nyckel, haha... Men nu är jag iaf inne och har ätit så ska gå ut till stallet och mocka och ta in hästarna. Ikväll är det dressyrträning på Mahjong för Ingrid, ska bli riktigt roligt! Men jag ska inte rida förens kvart över åtta... Lite segt, men det fanns ingen annan tid.

Igår var vi och skodde Mahjong så hann inte rida någon. Rebecka får vila idag med tror jag, eftersom jag har so-prov imorgon som jag måste plugga till :(



Knasponny! :)














Kram Julia

1 kommentarer

Yvonne

04 Oct 2011 21:00

skitig ponny <3

Kommentera

Publiceras ej