FÖRKYLD

0kommentarer

Sitter här med en stor kopp te för att försöka få min hals att bli lite bättre. Har låtit som en anka hela dagen och har jätteont, får hoppas att det blir bättre så att jag kan hoppträna imorgon!
Igår red jag inte alls så fort jag kom hem, sov ju hos en kompis, så åkte vi till Jönköping. Så det blev vila för båda två!
Idag har jag varit ute och ridit Rebecka och det gick superbra igen! Hon har blivit en helt annan häst, hon är pigg och glad hela tiden och försöker aldrig sura och stanna nu! En liten raket har hon blivit ;) Tjongen fick vila och det får han även imorgon eftersom jag har hoppträning med Beckan och sen på onsdag ska jag rida tjongen och åka till veterinären och vaccinera honom.
Bjuder på en rätt gammal men mysig bild på mig och Rebecka! :)

image description
Kram Julia

Kommentera

Publiceras ej