DUKTIG TJEJ

3kommentarer

Vet ni vad jag har gjort idag?

Jag har ridit, putsat, varit ute och sprungit OCH gjort läxorna!  PÅ EN SÖNDAG! Hahaha, okej, så mycket är det inte, men ändå.... (a)

Men iaf, hoppade Mahjong, det gick jättebra! :) Både han och jag tyckte det var jätteroligt! Sen red mamma Rebecka, vilket också gick jättebra, och sen putsade vi massa saker.

Sen sprang jag och pappa ca. 3 km, det var faktiskt riktigt skönt att springa och det var inte alls lika jobbigt som jag trodde! Måste ta tag i träningen nu, gjorde konditionstest på idrotten och det gick väl inte direkt super...

På tisdag har jag träning med Mahjong och nästa helg ska vi troligtvis ut på en liten klubbtävling, kuuuuuul! :D





Ojojoj, en bild på mig och inte hästarna för en gång skull! ;)






Kram Julia

3 kommentarer

Anonym

03 Oct 2011 21:17

Hej igen ! Vad fin du är på bilden . Kram.

moa

04 Oct 2011 15:02

Kan du inte uppdatera lite oftare?:)

Anna

07 Oct 2011 17:51

Du är så otroligt fin på den bilden saknar dig som fan buskis :* <3

Kommentera

Publiceras ej