'CAUSE IT'S A BEAUTIFUL DAY

3kommentarer

HELT PERFEKT DAAAAG!


På klubbtävlingen gick det skitbra!!!! Men under tiden jag red så tänkte jag att jag faktiskt inte brydde mig om vad jag fick för det var bara så otroligt roligt! Jag var bara lugn och njöt av tiden på banan och det verkade som att Mahjong också gjorde det! Men sen när jag kollade protokollet såg jag att jag hade fått 65,54 %!!!
Den som hade bäst hade 68 % så jag trodde att jag kom tvåa då eftersom min kompis som vad efter mig blev utesluten (men hon var superduktig ändå!!!!) och den sista utom tävlan. Men sen så visade det sig att de som var medlemmar i VSRK räknades för sig och de som var med från NTRK (som ligger i närheten) räknades för sig och den andra tjejen var i den andra klubben så jag VANN! :D
Sen var det ärevarv som jag fick rida helt själv, för när dom sa att det var ärovarv så var alla andra redan på väg ut så jag blev lite förvirrad och frågade lite tveksamt om jag skulle rida ärovarv och det skulle jag, så jag red ett varv där helt själv, haha! ;)


Sen när jag kom hem så lastade vi in Mahjong och alla grejer o så, sen gick vi in och åt innan jag gick ut och red igen. Då red jag lilla Rebecka, och det gick superbra, hon var jääääääättepigg och glad! :D


Men dagen är inte slut än, för nu ska jag spela lite kort med mormor, morfar och mamma och sen ska jag spendera kvällen med tjejerna på en tjejkväll med pizza, film och godis. Myyyys! :D




Kram Julia

3 kommentarer

Yvonne

08 Oct 2011 19:01

Så himla roligt.

ännu en jätte bamse Grattiskram,

men rider du för Vsrk?

det var en klubbtävling skriver du.

Sara

09 Oct 2011 14:29

Vad kul att det gick bra! :D Grattis!! :DD

Tova

10 Oct 2011 11:09

Grattis :D

Kommentera

Publiceras ej