Shopping

0kommentarer

Var som sagt i Jönköping idag och shoppade och kan ju säga att det blev liiite mer än jag hade planerat, som vanligt, haha! Men ridbyxor och täcke blev det iaf, sen ett par pikéer, en jacka, ett par schabrak och lite annat. Men de mesta sakerna behövde jag, så är supernöjd! :)
Var där med Cornelia (som bloggar på http://www.superponnyn.blogspot.com/ kolla in den, hon är grym på att rida!), mamma och hennes mamma.
Efter hästaffärerna åkte vi och åt och sen en snabbis in på a6, var fruktansvärt mycket folk! Köpte iaf en stickad tröja på BikBok som troligtvis kommer användas flitigt i höst!

När jag kom hem red jag Rebecka på åkern, arbetade mest med galoppen, gick sådär. Hon var jättetjurig men det var jag med så ska inte skylla allt på henne. Gick bra i slutet iaf! :)

Imorgon är det upp tidigt och skola igen... Förhoppningsvis har man kommit in lite i skoltempot nu efter en vecka så man inte håller på att somna sista lektionerna, haha...


Bilder från idag:











Kram Julia

 

Kommentera

Publiceras ej