Hoppning!

5kommentarer

Det gick faktiskt riktigt bra att hoppa, han tyckte det var roligt! Jag tycker att han var otroligt svår att hoppa för jag är så van vid Rebecka som gör nästan allt själv ;). Han "kollar" på hindret under sig när han hoppar, eller det känns så iaf, det är jätteläskigt, hahah! Men han var inte alls tittig och sen efter en liten stund när vi kommit igång var det lättare. :)
Hade tänkt rida Rebecka på åkern och bara mjuka upp henne lite men det kom ett sånt regnoväder så jag struntade i det, får se om jag går ut sen, annars gör jag det imorgon.















Busponny!

Kram Julia

 

5 kommentarer

PONNYSKRUTTARNA - sandra

27 Aug 2011 15:56

så fin blogg! fina bilder! :)

Fanny och Emma - Idjuterna

27 Aug 2011 17:02

Kolla gärna in våran blogg :D Ställ en fråga i frågestunden, eller varför inte skicka en helt vanlig kommentar? Ha en bra dag på dig! http://idjuterna.blogg.se

Stella

27 Aug 2011 19:36

Måste bara säga att du och Mahjong verkar passa jåtte bra med varandra ser jätte fint ut ;) Fast jag är hoppryttare ;) <3 Cred till dig ;D <3

alva

29 Aug 2011 19:39

Kul att du ska blogga om Mahjong! De andra hästarna verkar oxå trevliga :)

Louise-hästblogg

31 Aug 2011 15:24

Va roligt! :) ser fina ut :)

Kommentera

Publiceras ej