Bilder från veckan!

0kommentarer

Förlåt för dålig uppdatering men mitt minne har varit fullt på datan så jag har inte kunnat lägga in några bilder,  men nu är det fixat och jag tänkte bjuda på en bildbomb från veckan! :)


Dressyrpass på Mahjong i tisdags:






Tvättdag för alla hästar & dressyrpass på Mahjong & Rebecka:






























Vet att det blev mest bilder på Mahjong, men så brukar det väl va när man har en ny häst? ;)

I onsdags red mamma båda på banan men det vill hon inte att jag lägger upp bild på! Sen har jag även varit ute rätt mycket i skogen, men har inga bilder på det eftersom jag rider själv, men kan fixa det någon annan dag! :)


Nu ska jag gå ut och rida, blir att prova på att hoppa Mahjong lite! Eller hoppa och hoppa, ska ha lite bommar och lite småhinder bara för att se hur han är. Ska bli spännande o se! :) Uppdaterar om hur det gick sen.

Rebecka vet jag inte riktigt hur jag ska göra med idag, om jag ska rida på åkern eller i skogen eller om hon får vila, får se. :)

 

Kram Julia

Kommentera

Publiceras ej