Trafikolycka

0kommentarer

Skulle ju ha tränat för Ann idag halv sju, men mamma ringde när hon var på hem väg och sa att det var helt stopp på vägen pga. en trafikolycka. Mamma kunde vända och åka en annan väg hem, så det gick bra men vi läste om olyckan på internet och då stod det att det var en tankbil som hade vält och trafiken skulle inte släppas förbi förens kl. 20 ikväll. 
Vi vill inte heller åka den andra vägen eftersom den är vääldigt smal och det kommer troligtvis vara mycket trafik där nu eftersom det är enda vägen som går att köra och det är inte roligt om man möter en stor lastbil på den smala vägen så därför blir det ingen träning idag.
Men som tur är har jag världens bästa mamma som direkt ringde till GARK och frågade om det fanns plats i någon grupp på träningarna för Ann där imorgon! Det gjorde det, så blir 18:15 imorgon i Gislaved istället. :)

Det har ösregnat ända sen jag kom hem, men nu klarnade det faktiskt upp lite så får se om jag rider Rebecka i skogen en runda kanske, bara för att hon ska få röra på sig lite sen. :) Tjongen får vila idag tror jag om jag inte rider honom i skogen med eftersom ridbanan är översvämmad av vatten :(

Kram Julia

Kommentera

Publiceras ej