Skogen idag

4kommentarer

Idag blev det en runda i skogen på Mahjong och Rebecka, jag red Tjongen och mamma red Beckan. Gick bra, Mahjong var pigg! :)

Imorgon har jag hoppträning på Rebecka för Ann Hellström, någon mer som tränar för henne? :)
Det ska bli riktigt roligt, har längtat hela sommaren på att dom ska starta igen, det är bland det roligaste som finns! Vet inte riktigt om mamma fotar eller inte, får se :).

Känner att mina inlägg blir bara om vad jag ska göra idag och imorgon och sen hur det gick typ, haha! Har ni några förslag på vad jag ska skriva om? Vill ni ha mer bilder, mindre bilder, hiss/diss? Kom med förslag! :)




Jag & Mahjong idag!

Kram Julia

4 kommentarer

Nelly

29 Aug 2011 19:49

Det hade varit superkul med en frågestund och videoblogg & bilder på ert stall. Och kanske inlägg om alla dina hästar, asså mer personligt om dem, lite mer information om dig också kanske osv. :D Och bilder och text om din utrustning hade också varit superkul :D

sara

29 Aug 2011 20:09

fin bild! :))

Emmsan

30 Aug 2011 16:20

Sofia har skrivit att Mahjong alltid har skydd när han inte rids dressyr, varför har inte du det??

Carolina

31 Aug 2011 22:11

Vad fina ni är !! Hoppas att det går bra med honom !!<3

Kommentera

Publiceras ej